Chì avete bisognu di sapè nantu à a risoluzione di a contaminazione plastica?

Oghje, u martellellu hè cascatu nantu à una risoluzione storica à a ripresa di a quinta sessione di l'Assemblea di l'Ambiente di l'ONU (UNEA-5.2) in Nairobi per finisce a contaminazione plastica è forgia un accordu internaziunale legalmente vincolante da u 2024.

Capi di Statu, Ministri di l'ambiente è altri rapprisentanti di 175 nazioni anu appruvatu stu accordu di riferimentu chì affronta u ciclu di vita sanu di plastica da a fonte à u mare.A produzzione di plastica hè cresciuta in modu esponenziale in l'ultimi decennii è avà hè un pocu400 milioni di tunnillati annu- una cifra stabilita per duppià da u 2040.

Inger Andersen, Direttore Esecutivu di u Programma Ambientale di l'ONU (UNEP), hà dettu chì l'accordu hè uu più impurtante accordu internaziunale multilaterale ambientale dapoi l'accordu climaticu di Parigi.

Omu chì tene un martellellu

U presidente di l'UNEA abbassa u martellellu nantu à a risoluzione.Foto: UNEP

A ghjente in una cunferenza

L'adopzione riceve una standing ovation.Foto: UNEP

Una reazione emotiva in a folla

Una reazione emotiva in a folla.Foto: UNEP

I delegati abbraccianu ognunu dopu à l'annunziu storicu

I delegati abbraccianu ognunu dopu à l'annunziu storicu.Foto: UNEP

 

Far East è Geotegrityhè u primu fabricatore diMacchine per a tavola stampata in fibra vegetalein Cina dapoi u 1992. Cù 30 anni di spirienza in l'equipaghji di vasellame di polpa di pianta, R & D è a fabricazione, Far East hè u primu in questu campu.

jtlx22

Semu ancu un fabricatore integratu chì ùn si concentra micca solu nantu à a tecnulugia di tavola stampata in polpa R & D è in a fabricazione di macchine, ma ancu un fabricatore OEM prufessiunale in vasellame in pasta stampata, avà avemu 200 macchine in casa è esportemu 250-300 cuntenituri per mese à più di 70. paesi in 6 cuntinenti.

23

Far East & Geotegrity offre un serviziu one-stop, cumpresu 1 annu di garanzia di a macchina, cuncepimentu di ingegneria di officina, cuncepimentu PID 3D, furmazione in situ in a fabbrica di u venditore, istruzzioni per l'installazione di a macchina è cumissioni di successu in a fabbrica di u cumpratore, marketing di u produttu finitu. guida è cusì.

 


Tempu di Postu: Mar-04-2022