Seremu in Fair ProPak Asia à AX43 Da 14-17 Juan!

Far East & GeoTegrity seranu in fiera: ProPak Asia à AX43;da 14 à 17 Ghjuvanni !

 泰国展会-5.31

 

 

Chì ghjè u ProPak Asia?

 

PROPAK Asiahè u più grande avvenimentu di l'industria di u so tipu in Asia.Hè a megliu piattaforma di l'Asia per cunnette cù l'industria di trasfurmazioni è imballaggi in rapida espansione di a regione.Passendu da forza à forza ogni annu, ProPak Asia hà una storia pruvata in parechji anni di furnisce i cumpratori di a più alta qualità è quantità.

 5

ProPak Asia - A Premier Processing & Packaging Exhibition per l'Asia

ProPak Asia, l'avvenimentu di u cummerciu internaziunale nùmeru regiunale per l'Alimentazione, Bevande è Tecnulugia di Trattamentu Farmaceuticu è Tecnulugia di Imballaggio, hè una parte di a serie di mostre ProPak in tuttu u globu - Myanmar, India, Filippine, Mediu Oriente è Africa di u Nordu, Vietnam è Cina.

 05

 

ProPak Asia hè veramente l'avvenimentu di l'industria "Must-Attend" in Asia per l'Asia, postu chì a qualità è a varietà di i prudutti aumentanu è si allarganu, è a produtividade di l'operazioni è i standard di fabricazione sò guidati più altu da e richieste di i cunsumatori è da a nova automatizazione è avanzati tecnologichi, chì saranu. presentatu à u spettaculu.

 

Perchè Visita ProPak Asia?

ProPak Asia hè u primu avvenimentu cummerciale internaziunale di l'Asia per a tecnulugia di trasfurmazioni è imballaggi.ProPak Asia hè veramente l'avvenimentu di l'industria "Must-Attend" in Asia per l'Asia, postu chì a qualità è a varietà di i prudutti aumentanu è si allarganu, è a produtividade di l'operazioni è i standard di fabricazione sò guidati più altu da e richieste di i cunsumatori è da a nova automatizazione è avanzati tecnologichi, chì saranu. presentatu à u spettaculu.

 06

À propositu di Far East è GeoTegrity!

Far East & Geotegrity hè u primu fabricatore diMacchine per a tavola stampata in fibra vegetalein Cina dapoi 1992. Cù 30 anni di sperienza inAttrezzatura da tavola stampata di polpa vegetaleR & S è a fabricazione, Far East hè u primu in questu campu.

厦门工厂鸟瞰图-1

Semu ancu un fabricatore integratu chì ùn si concentra micca soluTecnulugia di a tavola stampata in pastaR & D è manifattura di machini, ma dinù afabricatore OEM prufessiunale instoviglie in pasta stampata, Avà simu in esecuzione di 200 macchine in casa è esportemu 250-300 cuntenituri per mese in più di 70 paesi in 6 cuntinenti.

Xiamen GeoTegrity Factory-2 微信图片_2023053017462110-2attellu di prucessu stampatu

 

Far East & Geotegrity offre un serviziu one-stop, cumpresu 1 annu di garanzia di a macchina, cuncepimentu di ingegneria di officina, cuncepimentu PID 3D, furmazione in situ in a fabbrica di u venditore, istruzzioni per l'installazione di a macchina è cumissioni di successu in a fabbrica di u cumpratore, marketing di u produttu finitu. guida è cusì.

7


Tempu di posta: 01-06-2023