A furmazione in situ di a macchina completamente automatica SD-P09 è a macchina semi-automatica DRY-2017 per i clienti tailandesi hè intrutu in a tappa di rivisione.

Dopu un mesi di travagliu duru, i clienti di Tailanda hà amparatu u prucessu di produzzione, cumu si pulisce u muffa.Anu ancu amparatu à caccià u muffa, è à stallà è cumissioni u muffa per ammaistrà una bona cumpetenza di mantenimentu di u moldu.Cù u scopu di pruduce prudutti di bona qualità, anu pruvatu à u megliu per furmà è salda a rete di filu u più perfetta pussibule.Inoltre, u cuntrollu PLC è l'impostazione di i paràmetri anu ancu amparatu passu à passu.

1

Avà, anu intrutu in a tappa di rivisione, per verificà chì ogni cuntenutu di apprendimentu hè incomprensione è prublemi omessi o micca.

2

Far East Prutezzione Ambientalehè specializatu in a ricerca è u sviluppu è a fabricazione diAttrezzatura da tavola stampata di polpa vegetaleè tavulinu per 30 anni da 1992. Far East ci esige sopra à i normi di l'industria, è cusì cunduce u sviluppu è l'aghjurnamentu di tutta a industria.Cù un funziunamentu più sistematicu è più standardizatu, avemu da assicurà una stabilità à longu andà di machini d'alta qualità à u mercatu.Offriamu un serviziu post-vendita (cumpresu u disignu di u layout di l'atelier, PID, disegni di sviluppu di muffa, istruzzioni di installazione di macchine è cumissioni, furmazione in situ da a manipulazione di pulping, operazione di macchina / risoluzione di problemi, QC, imballaggio, gestione di magazzinu / inventariu è mantenimentu regulare.

Xiamen GeoTegrity Factory


Tempu di Postu: Dec-02-2022