Motivi per a scelta di usà tazzi di caffè Bagasse è coperchi di tazze di caffè.

Questu articulu discuterà perchè adupràtazzi di bagassa;

1. Aiuta l'ambiente.

Siate un pruprietariu di cummerciale rispunsevule è fate tuttu ciò chì pudete per aiutà l'ambiente.Tutti i prudutti chì furnimu sò fatti di paglia agricula cum'è materia prima, cumpresa a polpa di bagasse, a polpa di bambù, a polpa di canna, a polpa di paglia di granu, a polpa di polpa di palme è altre fibre vegetali annuali.A polpa di legnu pò ancu esse usata cum'è materia prima per a produzzione.

 3.Raw Material Pulping2

2. bagasse coperchi di tazza di caffè sò più prezzu di ciò chì pensate

Parechji di i nostri clienti sò inizialmente riluttanti à utilizà l'eco-friendlytazza di caffè bagassecoperchi perchè pensanu chì u costu hè troppu altu.À Geotegrity, offre una larga selezzione di opzioni di costu-efficace à prezzi competitivi.Avemu da travaglià cun voi per furnisce una soluzione adatta per a vostra attività.

 tazzi di polpa di bagassa di canna di zuccheru

3. I vostri clienti amarà chì avete aiutatu à riduce a so impronta di carbone

I cunsumatori sò sempre più cuscenti di l'impattu negativu chì a plastica è altri materiali anu in u nostru pianeta.I media bombardeghjanu i cunsumatori cù una forte evidenza chì u plasticu intasca i fiumi è l'oceani.

 tazzi di bagasse di canna di zuccaru cù tapa

4. bagasse lids tazza di caffè sò davanti à u ghjocu

Ùn hè un sicretu chì u guvernu travaglia nantu à i piani per assicurà chì eliminemu u plastica da l'imballu.Pigliate l'azzione avà è a vostra cumpagnia serà avanti.Questu vi darà più tempu per assicurà chì fate e decisioni giuste è infurmate per a vostra attività.

Far East·Geotegritàsviluppatu robot trimming autumàticu pò esse accurately furnitu cùSD-P09 equipamentu di pruduzzione di risparmiu d'energia.U sistema di prugramma di computer robot pò esse cumpatibile cù u sistema di prugramma di computer di a macchina principale.Questu hè per assicurà chì a funzione è u muvimentu di a macchina principale, u robot è a macchina di trimming sò coordinati, a produzzione hè sicura, a qualità di u produttu hè garantita è a tarifa di qualificazione righjunghji u 99%, a pruduzzioni di ogni ghjornu hè di 100.000 pezzi tazzi di caffè è 120.000 pezzi. coperchi di tazza di caffè.

 Robot Aim-1

5. Qualità

I nostri coperchi di tazza di caffè in bagassa sò certificati di sicurezza alimentaria, è compostable, è anu ancu ottenutu certificati cum'è SOP, ISO, BRC, BSCI è NSF certificati per a fabbrica è certificati BPI, OK COMPOSTABLE, FDA, REACH è HOME COMPOSTABLE per i prudutti.È u megliu prezzu, consegna rapida.

 


Tempu di Postu: Nov-04-2022