Cumprate un altru 25,200 metri quadrati!GeoTegrity è Great Shengda Push Forward The Construction Of Hainan Pulp And Molding Project.

U 26 d'ottobre, Great Shengda (603687) hà annunziatu chì a cumpagnia avia guadagnatu u dirittu di utilizà 25.200 metri quadrati di terreni di custruzzione statali in u Plot D0202-2 di Yunlong Industrial Park in Haikou City per furnisce i siti di operazione necessarii è altre garanzie basiche. per l'investimentu in a custruzzione di "polpa modellata Prutezzione ambientale vasellame prughjettu di basa di pruduzzione intelligente di ricerca è sviluppu ".

Serie LD-12 Linea di Produzione Macchina Completamente Automatica 1

Sicondu l'annunziu, l'offerta per un terrenu in u Parcu Industriale Haikou Yunlong hè per l'usu industriale, cù un periodu di cuncessione di 50 anni è un prezzu di cuncessione di 14,7653 milioni di yuan, è u periodu di custruzzione hè necessariu di principià prima di u 19 di marzu. 2023 è esse cumpletu prima di u 19 di marzu di u 2024.

By the Sea Finance - Securities Herald reporter combing trovu chì in dicembre 2021, Great Shengda ancu attraversu u sistema di listinu publicu Haikou City Land Exchange Center, offerta per a terra situata in Haikou City, Hainan Province National High-Tech Industrial Development Zone, Long Yi D0202-1 parcella di terra di 26.700 metri quatratu di diritti di usu di terra custruzzione statali.

Basatu annantu à sta prughjezzione, l'investimentu di Dashengda in a custruzzione di "vasellame di prutezzione di l'ambiente di muffa di polpaPrughjettu di basa di pruduzzione intelligente di ricerca è sviluppu (in seguitu chjamatu: prughjettu di stampa di polpa) "in Haikou copre una superficie di circa 51 900 metri quatratu.

stoviglie per stampà a polpa

Great Shengda hà dettu chì l'acquistu di u dirittu di l'usu di a terra di u situ hà da risponde à i bisogni attuali di a cumpagnia, chì conduce à migliurà è rinfurzà u layout naziunale di l'affari di a cumpagnia, espansione a scala di l'affari, rinfurzà a rata di penetrazione di u mercatu. , scuntrà a capacità di produzzione necessaria per a futura espansione di l'affari di a cumpagnia è rinfurzà a competitività core di a cumpagnia.

 2

Great Shengda divulgatu in l'annunziu precedente, a cumpagnia attraversu a filiale di holding di novu stabilitu - Hainan Great Shengda Environmental Protection Technology Co., Ltd. (in seguitu chjamatu: Hainan Great Shengda )prughjettu di muffa di polpa, l'investimentu tutale di 500 milioni di yuan.Hainan Great Shengda hè cunghjuntamenti investitu è ​​stabilitu da Great Shengda è l'impresa di punta in l'industria di a polpa domestica è di stampa - Geotegrity Eco Pack (Xiamen) Co., Ltd. Great Shengda detiene 90% di l'azzioni.

In u so rapportu semi-annuale 2022, Great Shengda hà dettu chì in a prima mità di l'annu, a cumpagnia hà prumuvutu cumplettamente u travagliu di custruzzione di Hainan Dashengda, hà iniziatu a seconda fase di l'offerta di terreni è u travagliu di vendita à l'asta, hà capitu strettamente a qualità di a custruzzione, è attivamente. hà prumuvutu u prugettu per inizià, custruisce, compie è ghjunghje à a produzzione rapidamente.À u listessu tempu, s'appoghjanu nant'à parechji anni di spirienza di a squadra di a cumpagnia in l'industria, a cumpagnia rinfurzà a custruzzione di a gestione di a produzzione è a squadra tecnicu di tavulinu di polpa biodegradable, è currisponde à u prugressu di custruzzione di u prugettu per fà l'equipaggiu principali è licitazione di l'equipaggiu ausiliari è altri travaglii preparatori preliminari.Servindu u scopu verde di a cumpagnia, stu prughjettu pò rializà u sviluppu di novu campu di materiale di carta invece di plastica sottu u scopu di doppia carbonu, creanu cusì novu puntu di crescita di prufittu per a cumpagnia è rializendu a strategia di sviluppu diversificata di a cumpagnia.

stoviglie di polpa

L'infurmazione publica mostra chì Great Shengda hè statu stabilitu in u 2004, a cumpagnia hè unu di i principali fornituri prufessiunali di soluzioni di imballaggio è stampa cumpletu in Cina, è hè unu di i "imprese principali di imballaggio di carta di China" ricunnisciuti da a Federazione di imballaggi di China, a cumpagnia. hè principalmente impegnata in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione, a stampa è a vendita di i prudutti di imballaggio di carta, i prudutti principali coprenu scatuli ondulati, cartoni, scatuli di vinu, etichette di sigarette, etc. A cumpagnia hè principalmente impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione. stampa è vendita di prudutti di imballaggio di carta, cù i so prudutti principali chì coprenu cartoni ondulati, cartoni, scatuli di vinu fini, marchi di sigarette, etc. Pò furnisce i clienti una gamma completa disuluzione di imballaggio di cartachì copre u disignu di soluzioni di imballaggio, a ricerca è u sviluppu, a prova, a produzzione, a gestione di l'inventariu, a logistica è a distribuzione.

In quantu à u rendiment, in a prima mità di u 2022, Great Shengda hà rializatu un fatturatu di 966 milioni di RMB, un aumentu di 28,04% annu à l'annu, è un prufittu nettu attribuibile à l'azionisti di a cumpagnia listata di 53,0926 milioni di RMB, un aumentu di 53,0926 milioni di RMB. 60,29% annu à l'annu.

#pulpmoldingmachine #pulpmoldingmachine #pulpmoldingcompany #pulpmoldingmachinelinea di produzione #pulptableware #packagingsolution


Tempu di post: 31-oct-2022