A prohibizione di plastica creà a dumanda di alternative verdi

Dopu chì u guvernu indianu hà impostu una pruibizione di plastica unicu usu u 1 di lugliu, i cunglomerati cum'è Parle Agro, Dabur, Amul è Mother Dairy, si precipitanu à rimpiazzà e so paglia di plastica cù opzioni di carta.

3
Parechje altre imprese è ancu i cunsumatori cercanu alternative più economiche à u plasticu.
U cofundatore è CEO di a piattaforma di ecommerce sustenibile SustainKart ci dice ciò chì l'India compra dopu a pruibizione è cumu pruvucarà cambiamenti in u cumpurtamentu di i cunsumatori.
Ciò chì passa, vene, soprattuttu quandu si tratta di plastica.Ancu un pezzu di tela sguassatu chì avemu decisu di scaccià, qualcosa di simplice cum'è un fazzolettu, ùn si ne và mai veramente.Tuttu finisce in una discarica.

4

Sicondu un rapportu di PwC è Assocham, i discaricamenti sò ricchi di tanti rifiuti urbani chì da u 2050, l'India hà da esse bisognu di una discarica di a dimensione di a so capitale, New Delhi!

11
Dunque, per riduce l'usu di plastica in India, u guvernu hà annunziatu a pruibizione di u plasticu unicu usu a settimana passata.A pruibizione hà purtatu à un aumentu di a dumanda di prudutti sostenibili.
GeoTegrity di Far Easthè u primu fabricatore OEM di alta qualità sostenibileserviziu di manghjà dispunibileèprudutti di imballaggi alimentari.Far East GeoTegrity hè specializatu in a ricerca è u sviluppu è a fabricazione diAttrezzatura da tavola stampata di polpa vegetalee stoviglie da 30 anni.Dapoi u 1992, GeoTegrity s'hè focalizatu solu nantu à a fabricazione di prudutti chì utilizanu materie prime rinnuvevuli. I prudutti includenu piatti, ciotole, scatuli di clamshell, vassoi, tazzi di caffè, tappe di tazza è altre vasellame in una larga gamma di categurie.I nostri stoviglie sò 100% biodegradabili, compostabili è riciclabili.I prudutti sò certificati da BPI, OK COMPOSTABLE, FDA, REACH è HOME COMPOSTABLE.

#Confezioni per alimenti biodegradabili a gettare # Stoviglie usa e getta # Stoviglie biodegradabili # Stoviglie in polpa di bagassa di canna da zucchero # Imballaggi alimentari monouso #Stampatura di polpa # Macchina per stampare polpa

imballaggio di stampa di polpa


Tempu di post: Jul-22-2022