U 31 di lugliu, l'11th Beijing International Hotel Catering Expo hè ghjunta à una cunclusione successu.

U 31 di lugliu, l'11th Beijing International Hospitality, Catering & Food Beverage Expo in Beijing China International Exhibition Center, hè ghjuntu à a fine di successu.

https://www.fareastpulpmolding.com/

Dopu anni di accumulazione è sviluppu, l'Expo Internaziunale di l'Hospitality, Catering & Food Beverage di Pechino hè diventatu un benchmark populari per u sviluppu di l'industria di ristorazione in u nordu di a Cina cù una larga gamma di influenza di u mercatu è una alta ricunniscenza di l'industria.Hè un avvenimentu cummerciale à grande scala è influente di l'Industria di Ristorazione, una cullizzioni di ingredienti di catering, spezie per catering, imballaggi per catering, cibi è bevande, forniture d'alberghi, pulizia è disinfezione è parechje altre mostre relative.

In questa mostra, Far East & Geotegrity hà purtatu micca solu stoviglie in fibra vegetale stampata biodegradabili, ma ancu suluzioni one-stop per prughjetti stampati in pasta.U stand cuncisu dimustrava a filusufia di prutezzione di l'ambiente di a cumpagnia, capacità tecniche solide è cultura corporativa prufonda, chì attrae un gran numaru di visitatori à a mostra, chì ci hà fattu assai elogiati.

Hè un tour di cugliera.Avemu purtatu assai cunsiglii da l'utilizatori finali è i rivenditori inestimabili.Da a cunsultazione è a cumunicazione, si pò vede chì assai imprese di terminal prestanu una attenzione particulari à i prudutti di imballaggio sustinibili.A riforma di l'imballu sustenibile hè imperativa, è a prospettiva di sviluppu di l'imballu stampatu in polpa hè larga.

U gruppu Far East & GeoTegrity hà cuncintratu esclusivamente à a fabricazione di servizii d'alimentari dispunibuli sustinibili è prudutti d'imballaggi alimentari dapoi u 1992. I prudutti rispondenu à i standard BPI, OK Compost, FDA è SGS, è ponu esse completamente degradati in fertilizzanti organici dopu l'usu, chì hè amichevule à l'ambiente è sana.

https://www.fareastpulpmolding.com/

Cum'è un fabricatore pioniere di imballaggi alimentari sustenibili, Geotegrity pratica constantemente u cuncettu di prutezzione di l'ambiente verde, per furnisce à i clienti soluzioni è supportu tecnicu cumpletu, purtendu pussibulità illimitate à l'industria di l'alimentariu è di e bevande in Cina!


Tempu di Postu: Aug-04-2021