Una nova lege in i Stati Uniti destinata à riduce drasticamente i plastichi unicu

U 30 di ghjugnu, a California hà passatu una lege ambiziosa per riduce significativamente i plastichi unicu, diventendu u primu statu in i Stati Uniti à appruvà tali restrizioni.

3

Sutta a nova lege, u statu duverà assicurà una caduta di 25% in u plasticu unicu per u 2032. Esige ancu chì almenu u 30% di l'articuli di plastica venduti o cumprati in California sò riciclabili da 2028, è stabilisce una mitigazione di a contaminazione plastica. fondu.Dunque, a rispunsabilità ecunomica casca à i pruduttori.Qualchese entità chì falla in cunfurmità cù a nova lege puderia affruntà ammende finu à $ 50,000 à ghjornu.

1

Ogni annu, più di 8 milioni di tunnellate di plastica entra in l'oceani, equivalenti à circa 60% di tuttu u plasticu pruduttu in u mondu.A mità di questu hè plastica unicu.Circa u 40% di a superficia di l'oceanu hè oghji cuperta di detriti plastichi è se ùn avemu micca tagliatu a produzzione immediatamente, hè stimatu chì da u 2050, ci sarà più plastica chì pesci in l'oceanu.

1

Far East è GeoTegrityU gruppu hà cuncentratu esclusivamente in a fabricazione sustinibiliserviziu di manghjà dispunibileèprudutti di imballaggi alimentaridipoi 1992. I prudutti scontra BPI, OK Compost casa, EN13432, FDA etc standard, è pò esse cumplettamente degradate in fertilizante urganica dopu à usu, chì hè amichevuli di l 'ambiente è sanu.Cum'è un fabricatore pioniere di imballaggi alimentari sustenibili, avemu quasi 30 anni di sperienza in esportazione in diversi mercati in sei cuntinenti differenti.A nostra missione hè di esse un promotore di un stile di vita più sanu è di fà una carriera virtuosa per un mondu più verde.

#Confezioni per alimenti biodegradabili a gettare # Stoviglie usa e getta # Stoviglie biodegradabili # Stoviglie in polpa di bagassa di canna da zucchero # Imballaggi alimentari monouso #Stampatura di polpa # Macchina per stampare polpa

 

imballaggio di stampa di polpa


Tempu di post: Jul-15-2022