L'impattu di a plastica: i scientisti anu trovu microplastiche in u sangue umanu per a prima volta!

Ch'ella sia da l'oceani più profondi à e muntagne più alte, o da l'aria è a terra à a catena alimentaria, i detriti microplastici sò digià prisenti quasi in ogni locu in a Terra.Avà, più studii anu dimustratu chì i microplastici anu "invaditu" u sangue umanu.

1

                                        Micro i plastichi sò stati truvati in u sangue umanu per a prima volta!

Di solitu, i detriti plastichi di menu di 5 mm di diametru sò riferiti à "micro plastichi", è u so voluminu assai chjucu rende difficiule per noi di nutà a so esistenza.

 

Ricertamenti, un studiu publicatu in a rivista ambiente internaziunale mostra chì i scientisti anu rilevatu per a prima volta a contaminazione di u microplasticu in u sangue umanu.Studi precedenti anu trovu microplastichi in l'intestini, placenta di i zitelli nascuti è feces di l'adulti è i zitelli, ma i microplastici ùn sò mai stati truvati in mostre di sangue.

2

U studiu hà esaminatu campioni di sangue da 22 vuluntarii sani anonimi è truvaru chì u 77% di i campioni cuntenenu microplastiche cù una concentrazione media di 1,6 microgrammi per millilitru.

 

Cinque tippi di plastica sò stati testati: polimetilmetacrilato (PMMA), polipropilene (PP), polistirene (PS), polietilene (PE) è polietilene tereftalato (PET).

 

PMMA, cunnisciutu ancu com'è acrilicu o plexiglas, hè soprattuttu utilizatu per l'apparizione di l'equipaggiu elettronicu è di l'illuminazione.

 

U PP hè largamente utilizatu in scatuli da asportu, scatuli per a conservazione fresca è alcune buttigli di latte.

 

PS hè largamente utilizatu in i materiali di imballaggi alimentari dispunibuli.

 

PE hè spessu usatu per i filmi di imballaggio è sacchetti di plastica, cum'è i sacchetti per a conservazione fresca è i filmi per a conservazione fresca.

 

U PET hè generalmente usatu per l'apparizione di buttigli d'acqua minerale, buttigli di bevande è diversi apparecchi domestici.

3

 

I risultati dimustranu chì circa a mità di i campioni di sangue mostravanu tracce di plastica PET, più di un terzu di i campioni di sangue cuntene PS è circa un quartu di i campioni di sangue cuntene PE.

 

Ciò chì hè ancu più maravigghiusu hè chì i circadori anu truvatu finu à trè tippi diffirenti di microplastiche in una mostra di sangue.

4

A cuncentrazione di particella plastica di 22 campioni di sangue sò stati divisi per tipu di polimeru

 

Cume i microplastici entranu in u sangue?

A ricerca mostra chì queste microplastiche ponu entra in u corpu umanu per l'aria, l'acqua o l'alimentariu, o per dentifrici specifichi, rossetti è tinta di tatuu.In teoria, i particeddi plastichi ponu esse trasportati à traversu u sangue à parechji organi in tuttu u corpu.

I circadori anu dettu chì ci pò esse altri tipi di microplastiche in u sangue, ma ùn anu micca rilevatu particeddi più grande di u diametru di l'agulla di campionamentu in stu studiu.

5

Ancu s'è l'impattu di i microplastiche nantu à a salute umana ùn hè micca chjaru, i circadori sò preoccupati chì i microplastici causanu danni à e cellule umane.Prima, i particeddi di a contaminazione di l'aria sò stati dimustrati per entra in u corpu umanu è causanu milioni di morti premature ogni annu.

 

Induve hè a via per a contaminazione plastica?

 

Geotegrità di l'Estremo OrienteA tavola di prutezzione di l'ambiente Pulp hà vintu assai elogi in u mercatu per e so caratteristiche distintive è u stilu di prutezzione ambientale di una larga gamma di materie prime,degradazione faciule, riciclabilità è rigenerazione, chì u face spiccà trà ogni tipu di sustituti di materiale plasticu.I prudutti ponu esse degradati cumplettamente in u statu naturali in 90 ghjorni, è ponu ancu esse usatu per u compostu domesticu è industriale.I cumpunenti principali dopu a degradazione sò l'acqua è u diossidu di carbonu, chì ùn pruduceranu micca residui di basura è contaminazione.

   

 

Far East.I prudutti di l'imballaggi alimentari di prutezzione di l'ambiente Geotrgrity (vastiglie) usanu paglia agricula, paglia di risu è di granu,canne à sucreè canna cum'è materie prime per rializà senza contaminazione èrisparmiu d'energiapruduzzione è riciclamentu di energia pulita.Hà passatu a certificazione internaziunale 9000;A certificazione di prutezzione ambientale 14000, hà passatu l'ispezione è a prova internaziunale di FDA, UL, CE, SGS è u Ministeru di Salute è Benessere di u Giappone in i Stati Uniti è l'Unione Europea, hà righjuntu u standard igienicu internaziunale di imballaggi alimentari, è hà vintu u titulu onorariu di "U primu pruduttu campione unicu di Fujian in l'industria di fabricazione".

5

Cum'è una minaccia glubale, a contaminazione plastica hè una minaccia maiò per a salute umana in forma di microplastiche è chimichi tossichi.Geometria di l'Estremo Orientehà u curagiu d'assume a rispunsabilità suciale corporativa, aderisce à l'innuvazione scientifica è tecnologica è prumove a causa di a tavola verde!Per lascià un mondu pulitu è ​​bellu à e generazioni future, Far East Geotegrity continuerà à travaglià cù e persone esperte in l'industria cù ambizione è azzione per affruntà attivamente a contaminazione plastica, fà sforzi incessanti per prumove u sviluppu umanu sustenibile è custruisce una cumunità di a vita trà e persone è a natura.

6-1

 

 


Tempu di Post: 20-May-2022