Cumu trasfurmà i rifiuti di bagasse in un tesoru?

Avete mai manghjatucanne à sucre?Dopu chì a canna di zuccaru hè estratta da a canna di zuccaru, assaibagassa hè lasciatu.Cumu sguassate sti bagassi ?U polu marrone hè bagasse.Una fabbrica di zuccheru pò cunsumà centinaie di tunnellate di canna di zuccaru ogni ghjornu, ma qualchì volta u zuccheru estratto da 100 tunnellate di canna di zuccaru hè menu di 10 tunnellate, è u restu di u bagasse serà ammucciatu fora di a fabbrica.Hè tuttu u bagasse in un ghjornu, allora chì duvemu fà cun ellu s'ellu hè una settimana, un mesi o ancu un annu?

Ancu s'è a canna di zuccaru hè una pianta naturali, u bagasse hè un rifiutu umitu.Anu ancu causanu a contaminazione ambientale quandu sò scartati in grande quantità.I rifiuti di bagasse sò riutilizzati è trasformati in una merchenzie utilizable.

 

Alcune fabbriche anu cuminciatu à intruduce avanzatemachini è l'equipaggiu per investisce e piante di trasfurmazioni di bagasse vicinu à e raffinerie di zuccaru, è facenu a bagassa in vasellame chì a ghjente usa ogni ghjornu.Prima, una grande quantità di bagasse hè trasportata à a fabbrica per un trasportatore, è queste bagasse deve esse guardatu à una certa umidità.Dopu à esse extruded è furmatu da machini in una tavola bianca, u culore è l'aspettu di sti tavulinu hà fattu un salto qualitativu.

 

Una tale pianta di trasfurmazioni pò migliurà assai l'usu di a canna di zuccheru, riduce efficacemente i rifiuti è riduce a contaminazione ambientale.

 

Far East & GeoTegrity Prutezzione Ambientalehè specializatu in a ricerca è u sviluppu è a fabricazione di piante è tavulinu per 30 anni da 1992. Ùn avemu micca solu impegnàstoviglie in pasta stampata Tecnulugia R & D è manufactura di machini, avemu ancu pruducia vasellame in pasta stampata cù i nostri machini in casa.

 84

Avemu impegnatu a nostra sucietà à sviluppà a tecnulugia di e macchine per a fabricazione di imballaggi di serviziu di l'alimentariu ecologicu è avemu cuntinuatu à reinvestisce in e nostre tecnulugia è a capacità di fabricazione per l'ultimi 30 anni, servendu cum'è una forza motrice daretu à l'innuvazione di l'impresa è di l'industria.


Tempu di Postu: Aug-26-2022