Quantu hè grande u Mercatu di Pulp Molding?100 miliardi ?O di più?

Quantu hè grande formatura di polpaMercatu ?Hà attrattu una quantità di cumpagnie listate cum'è Yutong, Jielong, Yongfa, meiyingsen, Hexing è Jinjia per fà scumesse pesanti à u stessu tempu.Sicondu l'infurmazione publica, Yutong hà investitu 1,7 miliardi di yuan per migliurà a catena di l'industria di a polpa in l'ultimi anni, è Jielong hà custruitu direttamente cinque fabbriche.

1

Ricertamenti, parechji amichi anu dumandatu quantu hè grande u mercatu domesticu di u modellu di polpa.Ùn ci hè parechje persone chì prestanu attenzione à stu segmentu di u mercatu.Ci sò i seguenti dati publichi.
In u 2016, a scala di u mercatu di stampa di polpa di a Cina era di 22,29 miliardi di yuan.

 

2

Ci hè ancu una data doganale.Sicondu i dati doganali, a quantità cumulativa distoviglie di polpaè prudutti cunnessi esportati da a Cina in 2019 hè equivalente à 21,3 miliardi di yuan, cù una crescita annuale di più di 30%.Cù l'implementazione accelerata di a pulitica glubale di restrizione è pruibizione di plastica, sta crescita di crescita serà significativamente aumentata.

 

Solu da i dati sopra, hè impussibile di vede quantu spaziu ci hè in u mercatu domesticu di molding pulp.A seguente piccula serie usa big data per analizà.I seguenti dati di analisi, chì sò solu per riferimentu, sò basati nantu à a pruibizione cumpleta di i prudutti di plastica dispunibuli.

3

 

Parte I

Analisi di big data di a scala di u mercatu di a tavola!

 

Ci sò trè categurie maiò di u mercatu di a tavola, unu hè u turismu, unu hè u takeout, è l'altru hè l'imballaggio di famiglia è ristorante.
Analisi di big data di u cunsumu di tavulinu in u mercatu di u turismu: 

Sicondu u Ministeru di a cultura è u turisimu, in 2019, u numeru di turisti domestici hà righjuntu 6,006 miliardi, un incrementu di 8,4% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu;U numeru tutale di i turisti in entrata è in uscita hà righjuntu 300millioni, un incrementu annu di 3,1%;In tuttu l'annu, l'ingressu tutale di u turismu hà righjuntu 6,63 trilioni di yuan, un aumentu di l'11% annu à l'annu.A cuntribuzione cumpleta di u turismu à u PIB hè di 10,94 trilioni di yuan, chì rapprisentanu 11,05% di u PIB tutale.Ci hè 28,25 milioni di impieghi di u turismu direttu è 79,87 milioni di impieghi di u turismu direttu è indirettu, chì rapprisentanu u 10,31% di a pupulazione tutale impiegata in Cina.

5

 

 

Questi impiegati legati à u turismu sò basamente cunsumatori di stoviglie dispunibuli.In media, ogni persona cunsuma circa 2 yuan di stoviglie per ghjornu, cusì u cunsumu annuale hè 2 * 300 * 79,87 milioni = 47,922 miliardi di yuan

 
Ci sò 6,06 miliardi di turisti.Ogni persona viaghja per una media di 5 ghjorni ogni volta.U costu di a tavola hè di 2 yuan per ghjornu, per un totale di 60,6 miliardi di yuan.
Di sicuru, ùn sò micca tuttistoviglie in pasta stampata.Sicondu una stima di 30%, a scala di u mercatu di a tavola stampata in pasta in u mercatu turisticu hè di 32,556 miliardi.

6

 

 

Avà analizemu u mercatu di takeout.

 

7

 

 

 

U costu di a tavula in u mercatu di l'asportu hè di 21,666 miliardi di yuan, basatu annantu à 30 yuan per ogni takeout, cumpresu 1 yuan per a tavola.Sè 30% di elli sò muffa di pasta, u mercatu di muffa di polpa da asportu serà di 6,5 miliardi di yuan.

 
U mercatu di imballaggi per a casa è u ristorante hè stimatu cusì:

 
In u 2020, u mercatu di ristorazione in Cina hè statu calculatu à 5175,8 miliardi di yuan (stima di 40% di menu per via di l'epidemie).Ogni tavula hè stata calculata à 300 yuan, è u cunsumu di stoviglie dispunibuli (cumprese tazzi di bevande è scatuli di imballaggio) hè stata calculata à 3 yuan per 300 yuan.A dimensione di u mercatu era di 3155 miliardi di yuan, cumpresu u molding di polpa, chì era ancu calculatu à 30%, è a dimensione di u mercatu era di 9,316 miliardi di yuan.

 

8

 

 

Allora a dimensione di u mercatu tutale di a tavolapolpa modellatai prudutti sò 48,372 miliardi di yuan.Attualmente, u mercatu domesticu di a tavola hè solu circa 10 miliardi di yuan.In generale, hè in fondu un mercatu di crescita di 10 volte.

 

Di sicuru, l'imprese listate anu datu dettagliati.Pensate chì queste cumpagnie listate seranu interessate in un mercatu cusì grande cù una crescita di dece volte.

9

 

 

Parte IIAnalisi di u mercatu di i prudutti di pasta stampata in u mercatu di i prudutti agriculi!

 

 

U mercatu di i prudutti agriculi hè ancu analizatu secondu trè categurie, a prima categuria hè vassoia d'ova, a seconda categuria hè vassoia di frutta, è a terza categuria hè cibo, torta, vassoio di polpa di carne fresca di supermercati.

 

Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di statistiche, a produzzione naziunale d'ova in 2019 era di 33,09 milioni di tunnellate, un incrementu annu di 5,8%;A produzzione d'ova hè stimata à 28,13 milioni di tunnellati.

 

L'ova sò calculati cum'è 30 ova per kilogramu.Ogni vassa d'ova hè calculata cum'è 0,5 yuan in media.A proporzione di vassoi d'ova hè calculata cum'è 80%.A quantità annuale di u mercatu di vassoi d'ova hè di 13,236 miliardi di yuan.

 

10

 

Ci hè dui scenarii per i detentori di frutti.Unu hè u fruttu di fruttu utilizatu in u prucessu di trasportu.L'altru hè chì dopu a trasfurmazioni in un magazinu di frutta, una scatula di pranzu hè necessariu per cuntene frutti.Hè calculatu basatu annantu à u cunsumu di un yuan di prudutti stampati di polpa per 250 yuan di fruttu.U mercatu di vassoi di frutta modellata in polpa hè di circa 10 miliardi di yuan.

 

Analisi di a dumanda di pallets stampati in polpa in supermercati è mercati alimentari freschi:

 

14

 

A scala di u mercatu hè di 14 miliardi di yuan calculata utilizendu 1 yuan di pallets stampati in pasta per ogni 200 yuan.

In questu modu, a dumanda di stampa di pasta di prudutti agriculi hè di 37,236 miliardi di yuan.

 

11

 

Parte III

Càlculu di a dumanda di prudutti industriali di pasta stampata

 

Sta categuria hè a più difficiuli di calculà.Hà troppu appiicazioni è troppu scenarii d'applicazione.Huawei, Xiaomi, Lenovo, Gree, Midea, Haier, Hisense, Maotai, Wuliangye, Jinjiu, Microsoft, Amazon, Apple, Nike, Dyson, L'Oreal, Carlsberg, etc. sò tutti stampati cù polpa.In uni pochi d'anni, pudemu dì solu quale sò inutili.

 

Parlemu prima.Sicondu l'ultimu rapportu di trendforce, in cunsiderà a situazione epidemica glubale, hè previstu chì a produzzione tutale di Smartphone globale serà ridutta à 1,296 miliardi in 2020, un calatu di 7,5% annantu à l'annu passatu.Se a situazione epidemica ùn si ferma in a seconda mità di l'annu, a recessione pò cuntinuà à espansione.Se u 60% di i telefoni cellulari usanu pallets stampati in polpa, è ogni pallet hè 0,8 yuan in media, i prudutti stampati in polpa richiesti da i telefoni cellulari sò 622million yuan.

12

 

Ci sò troppu altre categurie, cum'è i picculi apparicchiaturi, routers, roti di l'automobile, compressori, etc. ogni categuria chjuca hà centinaie di milioni di mercati.Ci hè troppu segmenti per stimà unu per unu.A quantità tutale hè stimata à 30 miliardi di yuan.

 

Altri includenu imballaggi di vinu, imballaggi di tè, vasi di fiori degradabili, piatti di piantina, pezzi standard di buffer di e-commerce, etc., è questi segmenti di u mercatu sò più di un miliardo.

 

Tuttavia, l'imballu di FMCG, cum'è vestiti, scarpi, calzini, bevande, etc., serà sottuvalutatu solu in miliardi.

 

Uni pochi ghjorni fà, aghju fattu una piccula scumessa mentre cenava cun un grande tippu in l'industria.U perdente hà da manghjà un altru.Xiaobian crede chì in deci anni nascerà una cumpagnia di buttiglia di carta.Pudete ancu assistisce à u miraculu.

 

Uformatura di polpachì pò esse cumplettamente degradati, amichevuli di l'ambiente, freely shaped, full and eye-catching in color, accumpagnatu da benedizzione artistica è incuragimentu di capitale, in vista di Xiaobian, hè cuncepibile chì alcune cose interessanti succedenu.

13

 

Ci sò ancu mobili, mobili di casa, mobili d'uffiziu, mercatu di dicurazione, mercatu di animali domestici, ghjoculi per i zitelli, bricolage culturale è creativo è altri mercati.Questi mercati anu un valore aghjuntu più altu è esigenze più altu.

Sempre chì pudete pensà à i lochi, ci pò esse molding pulp.Ùn a sò micca.Ancu ùn possu micca crede.Basta à guardà è à sente !In questu mercatu incrementale di scala 100 miliardi, chì funziona à dece volte a velocità, pensate chì miraculu succederà?

Quale simu?

 

Geotegrità di l'Estremo OrienteA tavola di prutezzione di l'ambiente Pulp hà vintu assai elogi in u mercatu per e so caratteristiche distintive è u stilu di prutezzione ambientale di una larga gamma di materie prime,degradazione faciule, riciclabilità è rigenerazione, chì u face spiccà trà ogni tipu di sustituti di materiale plasticu.I prudutti ponu esse degradati cumplettamente in u statu naturali in 90 ghjorni, è ponu ancu esse usatu per u compostu domesticu è industriale.I cumpunenti principali dopu a degradazione sò l'acqua è u diossidu di carbonu, chì ùn pruduceranu micca residui di basura è contaminazione.

   

 

Far East.I prudutti di l'imballaggi alimentari di prutezzione di l'ambiente Geotrgrity (vastiglie) usanu paglia agricula, paglia di risu è di granu,canne à sucreè canna cum'è materie prime per rializà senza contaminazione èrisparmiu d'energiapruduzzione è riciclamentu di energia pulita.Hà passatu a certificazione internaziunale 9000;A certificazione di prutezzione ambientale 14000, hà passatu l'ispezione è a prova internaziunale di FDA, UL, CE, SGS è u Ministeru di Salute è Benessere di u Giappone in i Stati Uniti è l'Unione Europea, hà righjuntu u standard igienicu internaziunale di imballaggi alimentari, è hà vintu u titulu onorariu di "U primu pruduttu campione unicu di Fujian in l'industria di fabricazione".

5

Cum'è una minaccia glubale, a contaminazione plastica hè una minaccia maiò per a salute umana in forma di microplastiche è chimichi tossichi.Geometria di l'Estremo Orientehà u curagiu d'assume a rispunsabilità suciale corporativa, aderisce à l'innuvazione scientifica è tecnologica è prumove a causa di a tavola verde!Per lascià un mondu pulitu è ​​bellu à e generazioni future, Far East Geotegrity continuerà à travaglià cù e persone esperte in l'industria cù ambizione è azzione per affruntà attivamente a contaminazione plastica, fà sforzi incessanti per prumove u sviluppu umanu sustenibile è custruisce una cumunità di a vita trà e persone è a natura.

6-1

 

 


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022