[Hot Spot] U Mercatu di l'Imballaggi di Pulp Molding Cresce Rapidamente, è L'Imballaggi di Ristorazione hè diventatu un Hot Spot.

Sicondu un novu studiu, cum'è l'imprese industriali cuntinueghjanu à avè bisognu di alternative di imballaggio sustinibili, i Stati Unitiimballaggio in pasta stampatamercatu hè aspittatu à cresce à un ritmu di 6,1% annu è ghjunghje sin'à US $ 1,3 miliardi da 2024. Mercatu imballaggio Catering vi vede u più grande crescita.

imballaggio di stampa di polpa

Sicondu stu studiu, i vantaghji ambientali diformatura di polpainclude riciclabilità,biodegradabilitàè a capacità di cumposti in e instalazioni industriali.

Inoltre, l'imballaggio in pasta stampata beneficia ancu di: vantaghji di prestazione, cumprese un eccellente cushioning, supportu è bloccu;

Sviluppà prudutti stampati in fibra chì sò più competitivi cù i sustituti di plastica in termini di costu, prestazione è estetica;Obiezioni forti à i prudutti di plastica dispunibuli fatti di schiuma di polistirene spumosu (EPS) è di più in più a pruibizione di a cità di certi prudutti di ristorazione EPS.

3

À longu andà, u mercatu di i servizii di catering hè previstu di cresce u più veloce in vendite annuali, postu chì i ristoranti è altri posti di catering investenu sempre più inecologicuconchiglie, piatti e ciotole stampati in polpa, è ancu vassoi per u pranzu per a consegna, l'asportu è a consegna di cibo.

6

7

Far East Geotegrità Prutezzione di l'ambienteImballaggio di l'alimentariu (vase da tavola)I prudutti utilizanu paglia agricula, paglia di risu è di granu, canna di zuccheru è canna cum'è materie prime per rializà a produzzione senza contaminazione è a risparmiu d'energia è u riciclamentu di energia pulita.Hà passatu a certificazione internaziunale 9000;A certificazione di prutezzione ambientale 14000, hà passatu l'ispezione internaziunale è a prova di FDA, UL, CE, SGS è u Ministeru di Salute è Benessere di u Giappone in i Stati Uniti è l'Unione Europea, hà righjuntu u standard igienicu internaziunale di imballaggi alimentari, è hà vintu u titulu onorariu di "U primu pruduttu campione unicu di Fujian in l'industria di fabricazione"

10.26-14


Tempu di post: 31-mar-2022