Linea di Produzione di Imballaggi Alimentari Molded Pulp Far East per Coperchi di Tazza!

U sviluppu di tè latte è caffè in l 'industria bevanda in l 'ùrtimi anni si pò dì à avè sbuchjatu u muru dimensione.Sicondu statistiche, McDonald's cunsuma 10 miliardi di tappi di plastica ogni annu, Starbucks cunsuma 6,7 ​​miliardi annu, i Stati Uniti cunsumu 21 miliardi annu, è l'Unione Europea cunsuma 64 miliardi annu.

 10-2

Cù l'implementazione di a prohibizione di plastica è a prosperità di l'industria di a spedizione di l'alimentariu, a dumanda glubale di coperchi di tazza di carta hè aumentata rapidamente.Tuttavia, per via di u sigillo debbule trà a tazza di a tazza è a bocca di a tazza, u prublema di spillage di bevande ùn hè micca pocu cumuni, chì affetta seriamente l'imaghjini generale di u pruduttu è l'esperienza di l'utilizatori.

 tappa di bagasse -13

Per superà stu prublema tecnicu cumuni,Far Easthà innuvatu continuamente u prucessu di produzzione per risolve i punti di dolore di l'industria.

 coperchio di polpa 4 tipu

Far East adopta formule scientifiche avanzate èSD-P09 macchina cumplettamente autumàticacun robot.U coperchio di a tazza di carta hè fattu di polpa di fibra vegetale naturali, cum'è canna di zuccaru, bagasse, polpa di bambù, etc. Ùn cuntene arburi, hè neutrale di carbone, ecologicu, compostable, o biodegradable.Questu hè un novu ambiente di produttu chì cunsidereghja u putenziale globale di e restrizioni di plastica è a contaminazione plastica in scenarii di cambiamentu climaticu.

 11-2

U situ di produzzione Far East produce imballaggi alimentari in cunfurmità cù i normi di igiene industriale è di sicurità è in cunfurmità cù i requisiti di i standard BRC, ISO9001, BSCI è NSF.

 coperchio di polpa 1 coperchio di polpa 4coperchio di polpa 3coperchio di polpa 2

Avemu introduttu un innovativucoperchio di tazza di bagasseper i vostri tazzi di carta.In cunsiderà a restrizione plastica glubale sottu u scenariu di u cambiamentu climaticu è a contaminazione plastica, questu hè un novu pruduttu ecologicu cun grande putenziale.Fattu di bagassi vegetali naturali micca di legnu è materiali di bambù, impermeabili è a prova di perdite.Sopporta temperature da -20 °C a 135 °C, ideale per servire alimenti caldi o freddi.Disegnu unicu di bordu liscio cuncavu, a prova di perdite, cuncepimentu artighjanali pensativu, impermeabile, impermeable.

tappa di bagasse -12


Tempu di post: Dec-30-2022