Far East Macchina di Molding Pulp Completamente Automatica SD-P09 Per a Produzione di Coperchi di Tazza di Caffè Bagasse Pruvatu bè Prima di Spedizioni à u Cliente.

Far East Completamente AutomaticuMacchina di formatura di polpaSD-P09Per PruduzzioneTazza di caffè BagasseLids Ben Testatu Prima di Spedizioni à u Cliente.

SD-P09-Linea di Pruduzzione

A capacità di sta macchina ogni ghjornu per 80mm bagasse tazza di tazza di caffè hè più di 100.000 pezzi, a tazza di coperchio di caffè hè stata cuncepita da u gruppu tecnicu Far East cù a tecnulugia di patenti, i tazzi micca solu cù un bellu aspettu, alta forza, u più impurtante hè chì u a tappa pò chjude fermamente a tazza.

 

U cliente assai apprezzatu è apprezzatu l'equipaggiu è a squadra tecnica di u Far East.

8

Far East è Geotegrityhè u primu fabricatore diMacchine per a tavola stampata in fibra vegetalein Cina dapoi u 1992. Cù 30 anni di spirienza in l'equipaghji di vasellame di polpa di pianta, R & D è a fabricazione, Far East hè u primu in questu campu.

5

Semu ancu un fabricatore integratu chì ùn si concentra micca solustoviglie in pasta stampatatecnulugia R&D è fabricazione di machini, ma ancu un fabricatore OEM prufessiunale in stoviglie stampate in polpa, avà avemu 200 macchine in casa è esportemu 250-300 cuntenituri à u mese in più di 70 paesi in 6 cuntinenti.

6-1


Tempu di post: Aug-12-2022