[Dinamica di l'impresa] Pulp Molding è CCTV News Broadcast!Geotegrity è Da Shengda Custruiscenu Una Base di Produzione di Pulp Molding In Haikou

U 9 ​​d'aprile, China Central Radio è televisione emissioni di nutizie hà dettu chì "l'ordine di pruibizione di plastica" hà datu nascita à u sviluppu di l'agglomerazione di l'industria verde in Haikou, cuncintrau nantu à u fattu chì, dapoi l'implementazione formale di "ordine di pruibizione di plastica" in Hainan, u 9 d'aprile, u 9 d'aprile di a China Central Radio e televisione. Haikou hà focu annantu à l'industria di tutti i materiali biodegradabili, prumove vigorosamente a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'imprese, è hà fattu ogni sforzu per custruisce una zona di agglomerazione di l'industria di materiali biodegradabili.

13

Sottu à u tema di a prutezzione di l'ambiente, u muffa di a polpa hè diventata unu di i materiali chjave per rimpiazzà i plastichi esistenti cù i so vantaghji di a cunservazione di l'energia, a conservazione di e risorse è a prutezzione di l'ambiente, è senza dubbitu occupa di novu l'outlet di l'aria superiore.

1

In ordine per coglie l'uppurtunità di sviluppu di l'industria di a tavola di prutezzione di l'ambiente è attivamente implementà a pulitica di pruibizione di plastica in Hainan, a geotegrità di l'Estremo Oriente è dashengda anu firmatu un accordu di cooperazione strategica in Novembre 2021. Hainan dashengda Environmental Protection Technology Co., Ltd. à custruì u "pulp molding prutezzione di l 'ambienti tableware intelligente R & D è prughjettu di basa di pruduzzione" in Haikou National High tech Zone, cù un investimentu tutali di 500 miliuna di yuan.Produce principarmenti stoviglie dispunibuli cum'è piattu di cena è tappe di carta.

2

A geotegrità di l'Estremo Oriente hà pigliatu l'iniziu di u sviluppu di a tecnulugia di fabricazione di a prutezzione di l'ambiente di stampa di polpaequipaggiu di imballaggio di alimentiè tecnulugia di pruduzzione di risparmiu d'energia di i prudutti in u 1992. Hè una cumpagnia high-tech cuncintrata in a ricerca, u sviluppu è a fabricazione diformatura di polpaequipaggiu di imballaggi alimentari di prutezzione di l'ambiente.Hà ottenutu più di 90 brevetti naziunali.L'equipaggiu hà passatu a certificazione UL di i Stati Uniti è a certificazione CE di l'Unione Europea, è hè statu esportatu in più di 20 paesi è regioni cum'è l'Unione Europea, i Stati Uniti, Tailanda, Vietnam è India, hà furnitu. equipaghji è supportu tecnicu è suluzioni generale per a pruduzzione di pasta di pasta per più di 100 pruduttori di imballaggi alimentari di prutezzione di l'ambiente in casa è in l'esteru, chì hà assai prumuvutu u sviluppu vigoru di u molding di pasta, una tecnulugia emergente è industria.

34

5 6

5

L'imprese listate Da Shengda è Shanying internaziunali di stampa di pasta di layout scelgono tramindui di cooperà cù l'Estremo OrientegeotegritàCumpagnia, soprattuttu perchè "A geotegrity Far East hà vantaghji tecnichi evidenti in u campu di u modellu di a polpa è hè l'unicu per fabricà l'equipaggiu è i prudutti, cusì a stabilità di u produttu hè megliu".

7

8

10

11

 

Hè informatu chì u 1 di dicembre di u 2020, Hainan hà implementatu ufficialmente e disposizioni di a Zona Economica Speciale di Hainan nantu à a pruibizione di i prudutti di plastica dispunibuli micca degradabili.Cum'è a prima pruvincia à pruibisce i prudutti di plastica in Cina, mentre chì pruibisce i prudutti di plastica tradiziunali, Hainan hà ancu scopu di tutta l'industria di materiale biodegradable, prumove vigorosamente a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'imprese, introduce successivamente parechje pulitiche è misure per accelerà u sviluppu di tuttu u biodegradable. industria di materiali, è dà premii è sussidi una volta à imprese qualificate.Haikou dà ancu supportu à l'imprese in termini di vendita, elettricità è affittu, investimenti fissi, custruzzione di fabbrica digitale è cusì.

 

In u futuru, a geotegrità di l'Estremo Oriente hà da cuntinuà à dà un ghjocu cumpletu à u putenziale innovativu di a scienza di l'impresa, a tecnulugia è a prutezzione di l'ambiente, facultà l'industria di l'imballaggio di l'alimentariu è di l'industria di l'imballaggio per l'ambiente in fibra vegetale in parechji modi, furnisce un risparmiu energeticu, efficiente è altu. suluzioni -qualità, cantà u tema di u sviluppu verde, è fà una causa di prutezzione sana è ambientale di "accumulating moralità per u pòpulu è benefiziu generazioni futuri".Cuntribuisce à l'implementazione di l'ordine di prohibizione di plastica in Hainan è u sviluppu ecologicu è verde di l'Estremo Oriente !!!

 


Tempu di Postu: Apr-14-2022