Pruduzzione annuale di 80000 tunnellate!Far East & Geotegrity è ShanYing International Cooperation Factory sò stati ufficialmente messi in funziunamentu!

1

Ricertamenti, l'investimentu tutale hà righjuntu 700 milioni di yuan da u Far East & Geotegrity è ShanYing International Yibin Xiangtai Environmental Protection Technology Co., Lt dopu una preparazione attenta, hè statu ufficialmente messu in opera!

2

Dapoi a firma di u prugettu, cù un altu sensu di rispunsabilità, forte prufessiunalità è esecuzione efficiente,Far East è Geotegrityhà finitu a custruzzione di u prugettu, a stallazione di l'equipaggiu è a messa in cumissioni è a produzzione normale in solu un annu per mezu di i sforzi cumuni di e duie parti.A tarifa qualificata di Pulp prudutti di tavulinu di prutezzione di l'ambiente hà righjuntu più di 98%.Hà passatu a certificazione internaziunale di FDA, SGS è BPI, è a certificazione di ISO9000 è 14000. Hè cuminciatu à esse esportatu à i mercati europei è americani.

3

ShanYing International organizeghja uformatura di polpaindustria in Cina è sceglie di cooperà cù Far East & Geotegrity.Hè precisamente perchè a cumpagnia hà vantaghji tecnichi evidenti è un equipamentu stabile di risparmiu d'energia è efficaci in u campu di a forma di pasta.Hè l'unicu gruppu cumpletu chì ùn solu fabrica l'equipaggiu, ma ancu pruduce prudutti.Per quessa, a stabilità di l'equipaggiu è di i prudutti hè megliu, chì ponu stabilisce una basa solida per u sviluppu efficiente di l'impresa.

4

 

 

U prughjettu di pruduzzione di bambùstoviglie in pasta stampataè i prudutti imballaggio in XingWen County, YiBin, SiChuan Province hà un investimentu tutali di circa 700 miliuna di yuan è una zona di terra di circa 150 mu.In a prima fase, 30000 metri quadrati di pianta standardizata seranu custruiti per custruisce una linea di produzzione di vasellame di polpa di bambù per a prutezzione di l'ambiente è e instalazioni accessorii cunnessi.Hè stimatu chì a pruduzzione annuale di bambù Pulp a prutezzione di l'ambienti di a tavola hè di circa 80000 tunnellate, è u fattu di vendita annuale hè di circa 1 miliardi di yuan.

 

1. About ShanYing International

ShanYing International Holding Co., Ltd. (Codice Stock: 600567) hè una impresa internaziunale chì integra l'utilizazione cumpleta di risorse verdi, a fabricazione di carta industriale è speciale, a persunalizazione di u produttu di imballaggio, etc. A cumpagnia hà un layout glubale è hè assai arradicata in Cina.L'industria hè distribuita in Cina, Stati Uniti, Regnu Unitu, Svezia, Norvegia, Paesi Bassi, Giappone, Tailanda è altri paesi.Ha vintu u Fortune 500 per sei anni consecutivi.

 

2. About Far East & Geo Tegrity

56-1

Far East & Geotegrity hè una sucietà di gruppu d'alta tecnulugia focalizata in a R & S è a fabricazione di l'equipaggiu in u modellu di pasta.imballaggi alimentari favurevuli à l'ambiente(utensili di ristorazione) industria è a pruduzzione di utensili di catering amichevuli di l'ambiente di polpa.Pigliò u capu in a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di imballaggio di l'alimentu di prutezzione di l'ambiente in Cina è hà ottenutu più di 90 tecnulugia di patenti naziunali.Hè furnitu equipaggiu è supportu tecnicu è suluzioni generale per a produzzione di stampa di pasta per più di 100 prutezzione di l'ambiente di stampa di pasta.i pruduttori di imballaggi alimentariin casa è à l 'esteru, prumuzioni effittivamenti u sviluppu vigoroso di muffa di pasta, una tecnulugia emergenti è industria.

7

USD-P09 completamente automaticusenza bordu è senza punch Pulp equipaggiu di prutezzione di l'ambienti messu in funziunamentu sta volta adopta prucedure funziunamentu automaticu.Da a furmazione di u biancu umitu, u trasferimentu di u biancu umitu, a forma di pressa à caldu, u trasferimentu di u produttu finalizatu, u ciclu di produzzione tutale è u pesu di u produttu, l'azzioni di ogni prucessu ponu esse cuntrullati da u sistema di cuntrollu programmabile PLC NC, è i paràmetri di u funziunamentu di ogni prucessu ponu esse aghjustati. da u touch screen per realizà a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu intelligenti, digitale è à grande scala.

89

1011

Camminate cun onore è mantene l'intenzione originale!A basa di a so forte forza di R & D, capacità di fabricazione eccellente è servizii di supportu forti, Far East & Geotegrity continuerà à scavà in profondità in u campu di u modellu di polpa, ascolta attentamente i bisogni di i clienti, aumentà l'innuvazione è l'investimentu in R & S, è cuntribuisce à u sviluppu d'alta qualità di l'industria di stampa di polpa di Cina!

12


Tempu di Postu: Apr-25-2022