A Cummissione Europea hà publicatu a versione finale di a Direttiva nantu à i plastichi à usu unicu (SUP), chì pruibisce tutti i plastichi degradabili ossidativamente, cù entrata in vigore u 3 di lugliu di u 2021.

U 31 di maghju 2021, a Cummissione Europea hà publicatu a versione finale di a Direttiva nantu à i Plastichi à Usu Unicu (SUP), chì pruibisce tutti i plastichi degradabili ossidati, cù effettu da u 3 di lugliu 2021. In particulare, a Direttiva pruibisce esplicitamente tutti i prudutti di plastica ossidata, ch'elli sianu à usu unicu o micca, è tratta in modu uguale i plastichi ossidati biodegradabili è micca biodegradabili.

Sicondu a Direttiva SUP, i plastichi biodegradabili/biologichi sò ancu cunsiderati plastica. Attualmente, ùn ci sò micca norme tecniche largamente accettate dispunibili per certificà chì un pruduttu plasticu specificu hè currettamente biodegradabile in l'ambiente marinu in un cortu periodu di tempu è senza causà danni à l'ambiente. Per a prutezzione di l'ambiente, "degradabile" hà bisognu urgente di una vera implementazione. L'imballaggi senza plastica, riciclabili è verdi sò una tendenza inevitabile per diverse industrie in u futuru.

U gruppu Far East & GeoTegrity s'hè cuncentratu esclusivamente nantu à a fabricazione di prudutti di serviziu alimentariu è imballaggi alimentari sustenibili dispunibili dapoi u 1992. I prudutti rispondenu à i standard BPI, OK Compost, FDA è SGS, è ponu esse cumpletamente degradati in fertilizante organicu dopu l'usu, chì hè rispettuosu di l'ambiente è sanu. Cum'è produttore pioniere di imballaggi alimentari sustenibili, avemu più di 20 anni di sperienza in l'esportazione in diversi mercati in sei cuntinenti diversi. A nostra missione hè di esse un promotore di un stile di vita più sanu è di fà una carriera virtuosa per un mondu più verde.


Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2021