U 29 di settembre, ora lucale, a Cummissione Europea hà mandatu pareri motivati o lettere di notificazione formale à 11 stati membri di l'UE. A ragione hè chì ùn anu micca riesciutu à cumpletà a legislazione di i "Regolamenti di l'UE nantu à i plastichi à usu unicu" in i so paesi in u tempu specificatu.
Undici stati membri devenu risponde in dui mesi o esse sottumessi à ulteriori trattamenti o sanzioni finanziarie. Frà l'undici stati membri, nove paesi, cumpresi u Belgio, l'Estonia, l'Irlanda, a Croazia, a Lettonia, a Pulonia, u Portugallu, a Slovenia è a Finlandia, anu ricevutu a lettera di notificazione ufficiale da a Cummissione Europea in ghjennaghju di quest'annu, ma ùn anu ancu pigliatu misure efficaci.
In u 2019, l'UE hà appruvatu u "Regolamentu nantu à i prudutti di plastica à usu unicu" per pruibisce i prudutti di plastica à usu unicu à grande scala per riduce i danni à l'ambiente naturale è à a salute umana. I regulamenti stipulanu ancu chì, da u 2025, u 77% di e buttiglie di plastica devenu esse riciclate, è a proporzione di materiali rinnuvevuli in e buttiglie di plastica deve ghjunghje à u 25%. I dui indicatori sopra citati devenu esse allargati à u 90% è u 30% rispettivamente in u 2029 è u 2030. L'UE hà dumandatu à i stati membri d'integrà u regulamentu in e so lege naziunali in dui anni, ma parechji ùn anu micca riesciutu à rispettà a scadenza.
Estremu Oriente · GeoTegrityhè statu prufundamente implicatu in uindustria di stampaggio di pasta di pastaper 30 anni, è s'impegna à purtà a Cinastoviglie rispettose di l'ambienteà u mondu. U nostrustoviglie di polpahè 100%biodegradabile, cumpostabile è riciclabile. Da a natura à a natura, è senza alcun pesu nant'à l'ambiente. A nostra missione hè di esse un prumutore di un stile di vita più sanu.
Data di publicazione: 07-ott-2022