Pulitica di l'UE. I deputati europei appruvanu una lege per riduce u flussu crescente di rifiuti d'imballaggi!

U Parlamentu Europeu hà aduttatu novi obiettivi vincolanti per u riutilizazione, a raccolta è u riciclaggio di l'imballaggi, è pruibizioni totali di una gamma di involucri di plastica monouso, buttiglie miniature è sacchetti ritenuti inutili, ma l'ONG anu suscitatu un altru allarme di "greenwashing".


L'eurodeputati anu aduttatu un novu Regulamentu nantu à l'Imballaggi è i Rifiuti d'Imballaggi (PPWR) discrittu cum'è unu di i documenti i più pressionati à esse passati per l'assemblea in l'ultimi anni. Hè statu ancu trà i più cuntruversi, è hè statu guasi bluccatu durante i negoziati interguvernamentali di u mese scorsu.

 

A nova lege - sustenuta da 476 legislatori di tutti i partiti mainstream, cù 129 votanti contru è 24 astenuti - stipula chì a media annuale di quasi 190 kg di involucri, scatule, buttiglie, cartoni è lattine scartate generate annualmente da ogni citatinu di l'UE deve esse ridutta di u 5% finu à u 2030.
Questu scopu cresce à 10% da u 2035 è à 15% da u 2040. E tendenze attuali suggerenu chì senza azzioni urgenti da parte di i decisori pulitichi, u livellu di generazione di rifiuti puderia cresce à 209 kg per capita da u 2030.
Per impedisce questu, a lege stabilisce obiettivi di riutilizazione è di riciclaggio, è impone ancu chì quasi tutti i materiali di imballaggio devenu esse cumpletamente riciclabili da u 2030. Introduce ancu obiettivi minimi di cuntenutu riciclatu per l'imballaggi di plastica, è obiettivi minimi di riciclaggio per pesu di i rifiuti di imballaggio.

 

I punti di vendita di cibo è bevande da asportu devenu permette à i clienti d'utilizà i so propri cuntenitori à partesi da u 2030, mentre sò incuraghjiti à offre almenu u 10% di e so vendite in cartoni o bicchieri riutilizzabili. Prima di sta data, u 90% di e buttiglie di plastica è di e lattine di bevande devenu esse raccolte separatamente, per mezu di schemi di depositu-restituzione, à menu chì ùn sianu in piazza altri sistemi.
Inoltre, una seria di pruibizioni chì miranu specificamente i rifiuti di plastica entreranu in vigore da u 2030, affettendu i sacchetti individuali è i vasetti di condimenti è crema per u caffè è e buttiglie miniature di shampoo è altri articuli di toilette spessu furniti in l'alberghi.

 

I sacchetti è l'imballaggi di plastica assai ligeri per frutta è verdura fresca sò ancu pruibiti da a listessa data, inseme cù l'alimentu è e bevande riempiti è cunsumati in i ristoranti - una misura chì mira à e catene di fast food.

 

Matti Rantanen, direttore generale di l'European Paper Packaging Alliance (EPPA), un gruppu di pressione, hà accoltu cun favore ciò ch'ellu hà chjamatu una lege "robusta è basata nantu à l'evidenza". "Stendu daretu à a scienza, i deputati europei anu abbracciatu un mercatu unicu circulare chì prumove a riduzione di l'usu di risorse micca rinnuvevuli, stimulendu u riciclaggio è pruteggendu a durata di conservazione di l'alimentu", hà dettu.

 

Un altru gruppu di pressione, UNESDA Soft Drinks Europe, hà ancu fattu rumori pusitivi, in particulare nantu à l'ubbiettivu di raccolta di u 90%, ma hè statu criticu di a decisione di stabilisce obiettivi di riutilizazione obligatorii. U riutilizazione era "parte di a suluzione", hà dettu u direttore generale Nicholas Hodac. "Tuttavia, l'efficacia ambientale di queste suluzioni varia secondu i diversi cuntesti è i tipi di imballaggi".

 

Intantu, i militanti anti-rifiuti anu criticatu i deputati europei per ùn avè bluccatu una legislazione separata chì stabilisce cumu si deve calculà u cuntenutu riciclatu di e buttiglie di plastica. A Cummissione Europea hà decisu un approcciu di "bilanciu di massa" sustinutu da l'industria chimica, induve ogni plastica riciclata hè cuperta da un certificatu chì pò esse attribuitu ancu à i prudutti fatti interamente di plastica vergine.

 

Un approcciu simile hè digià applicatu in a certificazione di certi prudutti di "cummerciu ghjustu", legnu sustenibile è elettricità verde.

 

A cummissione di l'ambiente di u Parlamentu Europeu a settimana scorsa hà rigettatu per un limite a legislazione secundaria, chì hè stata delegata à l'esecutivu di l'UE in a stampa chjuca di a Direttiva nantu à i plastichi à usu unicu (SUPD), un sforzu precedente per riduce i rifiuti indirizzendu si à l'articuli dispunibili inutili cum'è e cannucce è e posate di plastica, ma chì stabilisce un precedente chì s'applicherà più in generale in u dirittu di l'UE.

 

«U Parlamentu Europeu hà appena apertu a porta à l'imprese per improvisà nantu à a plastica per a SUPD è altri futuri atti d'attuazione europei nantu à u cuntenutu riciclatu», hà dettu Mathilde Crêpy di l'Environmental Coalition on Standards, una ONG. «Sta decisione scatenerà una cascata di dichjarazioni verdi ingannevoli nantu à a plastica riciclata».

 

GeoTegrityhè uPrimu fabricatore OEM di prudutti di ristorazione è imballaggio alimentari in polpa usa e getta di alta qualità è sustenibili. 

 

A nostra fabbrica hèISO,BRC,NSF,SedexèBSCIcertificati, i nostri prudutti rispondenuBPI, OK Compost, LFGB, è standard UEA nostra gamma di prudutti include: piattu stampatu in pasta di pasta, ciotola stampata in pasta di pasta, scatula à conchiglia stampata in pasta di pasta, vassoio stampatu in pasta di pasta, tazza di caffè stampata in pasta di pasta ècoperchi di tazza stampati in polpaCù a capacità di cuncepimentu internu, sviluppu di prototipi è pruduzzione di stampi, ci impegnemu ancu à l'innuvazione, offremu un serviziu persunalizatu, cumprese diverse tecnulugie di stampa, barriera è strutturali chì migliuranu e prestazioni di u produttu. Avemu ancu sviluppatu suluzioni PFA per rispettà i standard BPI è OK compost.


Data di publicazione: 30 d'aprile di u 2024