A pruposta di l'Unione Europea "Regolamenti nantu à l'imballaggi è i rifiuti d'imballaggi" (PPWR) hè stata publicata ufficialmente u 30 di nuvembre di u 2022, ora lucale. I novi regulamenti includenu una revisione di i vechji, cù l'ubbiettivu principale di fermà u prublema crescente di i rifiuti d'imballaggi di plastica. A pruposta PPWR s'applica à tutti l'imballaggi, indipendentemente da u materiale utilizatu, è à tutti i rifiuti d'imballaggi. A pruposta PPWR serà esaminata da u Cunsigliu di u Parlamentu Europeu in cunfurmità cù a prucedura legislativa ordinaria.
L'obiettivu generale di e pruposte legislative hè di riduce l'impattu negativu di l'imballaggi è di i rifiuti d'imballaggi nantu à l'ambiente è di migliurà u funziunamentu di u mercatu internu, aumentendu cusì l'efficienza di u settore. L'obiettivi specifichi per ghjunghje à questu scopu generale sò:
1. Riduce a generazione di rifiuti d'imballaggio
2. Prumove una ecunumia circulare in l'imballaggio in modu efficace in termini di costi
3. Prumove l'usu di cuntenutu riciclatu in l'imballaggi
I regulamenti stipulanu ancu imballaggi riciclabili (Articulu 6 Imballaggi riciclabili, P57) è cuntenutu minimu riciclatu in imballaggi di plastica (Articulu 7 Cuntenutu minimu riciclatu in imballaggi di plastica, P59).
Inoltre, a pruposta include ancu imballaggi compostabili (Articulu 9 Minimizazione di l'imballaggi, P61), imballaggi riutilizzabili (Articulu 10 Imballaggi riutilizzabili, P62), requisiti di etichettatura, marcatura è infurmazione (Capitu III, Requisiti di etichettatura, marcatura è infurmazione, P63) stipulati.
L'imballu deve esse riciclabile, è i regulamenti richiedenu un prucessu in dui passi per risponde à l'esigenza. Da u 1 di ghjennaghju 2030, l'imballu deve esse cuncipitu per rispettà e norme di riciclaggio è da u 1 di ghjennaghju 2035, l'esigenze saranu ulteriormente adattate per assicurà chìimballaggi riciclabilihè ancu raccoltu, urdinatu è riciclatu in modu adattatu è efficiente ("riciclaggio à grande scala"). I criteri di cuncepimentu per u riciclaggio è i metudi per valutà se l'imballaggi ponu esse riciclati à grande scala saranu definiti in una lege abilitante appruvata da u cumitatu.
Definizione di l'imballu riturnabile
1. Tutti l'imballaggi devenu esse riciclabili.
2. L'imballu hè cunsideratu riciclabile s'ellu rispetta e seguenti cundizioni:
(a) cuncipitu per u riciclaggio;
(b) una raccolta separata efficace è efficiente in cunfurmità cù l'articulu 43(1) è (2);
(c) esse smistati in flussi di rifiuti designati senza pregiudicà a riciclabilità di altri flussi di rifiuti;
(d) pò esse riciclata è a materia prima secundaria risultante hè di qualità sufficiente per rimpiazzà a materia prima primaria;
(e) Pò esse riciclatu à grande scala.
Induve (a) s'applica da u 1 di ghjennaghju di u 2030 è (e) s'applica da u 1 di ghjennaghju di u 2035.
Estremu Oriente · GeoTegrityhè statu prufundamente implicatu in ustampaggio di pasta di pasta industria dapoi 30 anni, è s'impegna à purtà à u mondu a tavola ecologica di a Cina. U nostrustoviglie di polpahè 100% biodegradabile, compostabile è riciclabile. Da a natura à a natura, è ùn anu micca un pesu nant'à l'ambiente. A nostra missione hè di esse un prumutore di un stile di vita più sanu.
Data di publicazione: 09 dicembre 2022