Manghjà da cuntenitori di plastica per asportupò aumentà significativamente u risicu di insufficienza cardiaca congestizia, secondu un novu studiu, è i circadori suspettanu d'avè identificatu u mutivu: i cambiamenti in u bioma intestinale causanu inflammazioni chì danneghjanu u sistema circulatoriu.
U novu studiu in duie parti, rivistu da pari, realizatu da circadori chinesi, aghjusta à l'evidenza crescente di i risichi assuciati à u cunsumu di plastica, è si basa nantu à l'evidenza precedente chì cullega i prudutti chimichi di plastica à e malatie cardiache.
L'autori anu utilizatu un approcciu in duie parte, prima esaminendu a frequenza cù a quale più di 3.000 persone in Cina manghjavanu da cuntenitori di plastica per asportu, è s'elli avianu malatie cardiache. Anu poi espostu i topi à sustanzi chimichi di plastica in acqua chì era stata bollita è versata in cuntenitori per asportu per estrarre i sustanzi chimichi.
"I dati anu revelatu chì l'esposizione à alta frequenza à i plastichi hè significativamente assuciata à un risicu aumentatu di insufficienza cardiaca congestizia", anu scrittu l'autori.
A plastica pò cuntene circa 20 000 sustanzi chimichi, è parechji di elli, cum'è u BPA, i ftalati è i PFA, prisentanu risichi per a salute. I sustanzi chimichi si trovanu spessu in l'alimentu è in l'imballaggi alimentari, è sò ligati à una varietà di prublemi, da u cancheru à i danni riproduttivi.
Mentre i circadori di u novu articulu ùn anu micca verificatu quali sustanzi chimichi specifichi si filtravanu da a plastica, anu nutatu u ligame trà i cumposti plastichi cumuni è e malatie cardiache, è un ligame precedente trà u bioma intestinale è e malatie cardiache.
Anu messu acqua bollente in i cuntenitori per unu, cinque o quindici minuti perchè i prudutti chimichi di plastica si filtranu à velocità assai più elevate quandu u cuntenutu caldu hè piazzatu in cuntenitori - u studiu hà citatu ricerche precedenti chì anu trovu chì finu à 4,2 milioni di particelle di microplastica per cm² ponu filtrare da cuntenitori di plastica chì sò riscaldati à microonde.
L'autori anu tandu datu à i ratti l'acqua contaminata da u lisciviatu da beie per parechji mesi, dopu anu analizatu u bioma intestinale è i metaboliti in e feci. Hà trovu cambiamenti notevuli.
«Hà indicatu chì l'ingestione di sti lisciviati hà alteratu u microambiente intestinale, hà affettatu a cumpusizione di a microbiota intestinale è hà mudificatu i metaboliti di a microbiota intestinale, in particulare quelli ligati à l'inflammazione è à u stress ossidativu», anu scrittu l'autori.
Un corsu espertu di sette settimane per aiutà vi à evità i chimichi in u vostru alimentu è a spesa.
Anu tandu verificatu u tissutu musculare cardiacu di i ratti è anu scupertu ch'ellu era statu dannighjatu. U studiu ùn hà trovu una differenza statistica in i cambiamenti è i danni trà i ratti chì sò stati esposti à l'acqua chì era stata in cuntattu cù a plastica per un minutu versus cinque o quindici.
U studiu ùn face micca raccomandazioni nantu à cumu i cunsumatori si ponu prutege. Ma i difensori di a salute publica dicenu d'evità di mette in u microonde o d'aghjunghje alimenti caldi à i cuntenitori di plastica in casa, o di cucinà qualcosa in plastica. Rimpiazzà l'utensili o l'imballaggi di plastica in casa cù alternative di vetru, legnu o acciaio inox hè ancu utile.
Estremu Oriente &GeoTegrity hè un capu pioniere in suluzioni di imballaggio sustenibili, specializatu in "suluzione di stoviglie ecologiche stampate in polpa"o più di trè decennii. Fundata in u 1992, a cumpagnia s'hè dedicata à rivoluzionà l'industria di a ristorazione rimpiazzendu i plastichi à usu unicu cù alternative innovative è biodegradabili. Sfruttendu a tecnulugia avanzata di stampaggio di pasta, Far East & GeoTegrity cuncepisce è fabrica materiali di alta qualità **cuntenitori di bagassa da asportu**, conchiglie, piatti è ciotole chì utilizanu fibra di canna da zuccheru, polpa di bambù è altri materiali vegetali rinnuvevuli. I so prudutti sò cunnisciuti per a so durabilità eccezziunale, a resistenza à u calore (finu à 220 ° F) è e so prestazioni antigrassu, ciò chì li rende ideali per pasti caldi, alimenti oleosi è piatti cù assai liquidi.
Impegnati in una ecunumia circulare, Far East & GeoTegrity dà priorità à i prucessi di pruduzzione ecu-cuscenti chì minimizanu u cunsumu d'acqua è d'energia. Tutti i prudutti rispondenu à certificazioni internaziunali rigorose, cumpreseFDA,LFGB, èBPInorme di cumpostabilità, assicurendu a sicurezza sia per i cunsumatori sia per l'ambiente. Cù una clientela glubale chì abbraccia ristoranti, cumpagnie aeree è catene alberghiere, Far East & GeoTegrity offre disinni persunalizabili per allineassi cù l'estetica di a marca riducendu à tempu l'impronte di carbone. Fusionendu l'innuvazione cù a sustenibilità, a cumpagnia cuntinueghja à guidà a transizione versu imballaggi à rifiuti zero in u mondu sanu.
Data di publicazione: 26 di ferraghju 2025